Google Ads

Kas yra Google Ads?

„Google“ reklama (angliškai Google Ads) įrankis leidžiantis sukurti reklamą „Google“ paieškos sistemoje nurodant tam tikrus raktažodžius atspindinčius jūsų veiklą. „Google“ pranašumas, kad mokamą tik už paspaudimą ant reklamos.

Google Ads

Google reklamos formos

magnifying-glass

Reklama Google paieškoje

picture

Reklama Google vaizdinės reklamos tinkle

video

Reklama Youtube tinkle

target

Raktažodžių paieška

profile-male

Auditorijos planavimas

book-open

Turinio formavimas

paperclip

Papildinių integravimas

Reklamos kūrimo etapai

Kaina

Google Ads reklamos kaina yra labai individuali. Kaina susideda iš kelių faktorių: iškeltų tikslų, klientų auditorijos ir konkurentų kiekio. Taigi kainos nustatymo etape didelę dalį sąlygų diktuoja veiksniai, kuriuos iš pradžių reikia išanalizuoti ir tik tada bus galima numatyti kainą. Svarbu suprasti, kad skelbimo paspaudimo kaina gali kisti kiekvieną mėnesį ar sezoną, o nuo Jūsų konkurentų veiklos priklauso, ar skelbimo paspaudimas kainuos 0,01 € ar 3,50 €.

Kodėl rinktis Google Ads?

Tai greitas būdas internete pradėti savo reklamos kampaniją. Ši rinkodaros paslauga suteikia galimybių reklamuotis staliniuose, nešiojamuose, planšetiniuose kompiuteriuose ir mobiliuosiuose įrenginiuose. Logiškai, nuosekliai sukurti ir vertingais raktiniais žodžiais pripildyti reklaminiai skelbimai didina galimybes būti matomiems „Google“ paieškos sistemoje.

„Google“ reklama yra veiksmingiausia internetinės rinkodaros forma, pateikianti savo produktą. Tai tinklalapio reklamos sistema, talpinanti tekstines ir vaizdines reklamas „Google“ paieškos sistemoje. Google Ads kiekvienam verslui siūlo visiškai automatizuotą, visapusį ir greitą būdą pradėti interneto reklamos kampaniją. Ji turi savybę jungti keletą tinklalapio infrastruktūrų ir apdoroti maždaug ketvirtadalį visų aplankomų tinklalapių.

Štai dar keletas faktorių, kodėl verta naudotis Google reklamos paslaugomis:

  •  Pirmiausia, tai vienas iš nedaugelio pasirinkimų, kai reikalingas naujo prekės arba paslaugos pristatymas į rinką. Šiuo būdų dažniausiai norima pasiekti efektyvų rezultatą ir tai leidžia sutaupyti  daug laiko, kol galiausiai produktas pradės būti žinomas.
  •  Reklama būtina ir tokiu atveju, kai reikalingas pardavimų skatinimas. Jeigu parduodamų prekių kiekis internete sumažėjo – nelaukite, kol jos organiškai taps vėl reikalingos. Imkitės priemonių, kurios iš karto skatina prekės ar paslaugos paklausą.
  • Google Ads reklama puikiai atlieka savo darbą ir tokiu atveju, kai reikalingas naujų akcijų pristatymas vartotojams. Taikant nuolaidas norisi sulaukti kuo daugiau susidomėjimo ir ši reklama  maksimaliai tai padeda pasiekti.
  • Galiausiai, šis reklamos būdas labai padeda jauniems verslams, kurie dar tik žengia pirmuosius žingsnius ir siekia kuo garsiau įprasminti savo verslą, kad vardas taptų žinomesnis. 

Kaip kuriama Google Ads reklama?

Reklaminės kampanijos kūrimas prasideda nuo įsivertinimo ar Google Ads yra tinkama platforma skleisti jūsų produktą ar paslaugą. Reikia atlikti analizę ar vartotojai paieškos varikliuose ieško jūsų siūlomo produkto. Jeigu nežinote, kaip teisingai tai atlikti, galite kreiptis į mus ir mes šią paslaugą suteiksime jums nemokamai.

Raktažodžiai

Įsivertinus, kad Google Ads platforma jums tinką, reiktų pradėti nuo raktažodžių planavimo. Tai yra nemokamas Google Ads įrankis leidžiantis susirasti raktažodžius, kurių vartotojai ieško dažniausiai. Išsirinkus šiuos raktažodžius būsite įsitikine, kad jūsų reklama bus efektyvi ir pasieks daugiau vartotojų. 

Google Ads Raktažodžiai

Reklamos užsakovai dalyvauja Google Ads aukcijonuose dėl raktažodžių kainos, todėl renkantis raktažodžius reiktų atkreipti dėmesį ne tik į atitinkamo raktažodžio paieškos intensyvumą bet ir į raktažodžio paklausą ir kainą aukcione. Tam tikrais atvejais geriau rinktis mažiau ieškomus raktažodžius. Kad tinkamai atsirinkti raktažodžius reikalinga jų analizė.

Auditorija

Auditorijos atrinkimas turbūt vienas sunkiausių dalykų pradedančiam verslui. Dažnai sunku įsivertinti kokiai auditorijai skirti reklamą. Tokiose situacijose praverčia kiti „Google“ nemokami įrankiai, kurie padeda atsirinkti auditoriją ir stebėti jos elgsena jūsų internetinėje svetainėje, tai yra Google Analytics. Pasitelkus šį įrankį galima ne tik atsirinkti savo vartotojus, bet ir paruošti pakartotinę rinkodarą (angl. remarketing, retargeting).  Tai būdas leidžiantis pateikti reklamą vartotojams kurie jau aplankė jūsų internetinę svetainę.

Google Ads Auditorija

Google Ads auditorijos parinktys yra labai plačios. Galite planuoti:

  • Geografinę lokaciją – parenkant vietovę nuo kelių kilometrų nuo jūsų pasirinktos vietovės iki miestų, šalių ar net viso pasalio. Priklausomai nuo to kur planuojate teikti savo prekes ar paslaugas;
  • Pomėgius – nepaslaptis, kad „Google“ apie kiekvieną vartotoją renka informaciją komercijos tikslais. Todėl planuojant reklamą galima atsirinkti vartotojus, kurie labiausiai tinka jūsų siūlomai prekei;
  • Amžių;
  • Lytį.

Reklamos turinys

Paskutinis žingsnis yra turinio formavimas. Šis žingsnis taip pat labai svarbus, nes blogai sukurtas turinys nepritrauks klientų ir reklama nueis perniek.

Google Ads Turinys
Turinio formavimas susideda iš:
  • Antraštės – tai svarbiausia turinio formavimo dalis, nes tai pirmas dalykas kurį pamato vartotojas. Blogai suformuluotos antraštės nepritrauks klientų. Jeigu ilgą laiką nepavyks pritraukti vartotojų „Google“ jūsų reklamą pradės vertint prastai, ko pasekoje išaugs reklamos kaštai, reklama taps mažiau efektyvi.
  • Aprašymo – šiame laukelyje reikia pateikti kuo trumpesnį ir aiškesnį  prekės aprašymą, todėl, kad „Google“ limituoją jį iki 90 simbolių. 
  • Rodomo URL – šioje dalyje galite nurodyti raktažodį prekės kurią reklamuojate.

Perskaitėte tekstą, bet klausimų daugiau negu atsakymų? Susisiekite su mumis ir mes Jums padėsime sukurti Jūsų Google Ads reklamą.

Kuo mes galėsime Jums padėti:

Priežiūra ir administravimas

Google Ads reklamos kampanijos administravimo metu yra sekami raktažodžių rodikliai. Neefektyvūs ir rezultatų neteikiantys raktiniai žodžiai yra šalinami bei pridedami nauji, potencialią naudą galintys atnešti raktažodžiai.

Kuo tai bus naudinga Jums?
Mes pasirūpinsime už Jus, jog veikianti Google Ads reklamos kampanija nuolatos būtų efektyvi bei kievienas investuotas euras atneštų Jums grąžą.

Analizė ir ataskaitos

Kiekvieną mėnesį teikiame ataskaitas apie kampanijos efektyvumą. Ataskaitose pateikiami raktiniai žodžiai, už kuriuos mokate bei sudaromos rekomendacijos, kurios padeda dar efektyviau optimizuoti kampaniją.

Kuo tai bus naudinga Jums?
Pateiktoje ataskaitoje aiškiai matysite ar kampanija yra efektyvi, ar tinkamai vykdo konversijas ir išsikeltus tikslus bei reklamos atsiperkamumą. Po ataskaitos pateikimo Jums paskambinsime ir viską išsamiai paaiškinsime apie kampanijos progresą ir kryptį, atsakysime į visus Jūsų klausimus ir kartu spręsime, kaip dar labiau galime pagerinti kampanijos našumą.

Taip pat skaitykite Facebook Ads

Užpildykite kontaktų formą ir mes su Jumis susisieksime