Facebook Ads
Facebook Ads
Kas yra Facebook Ads?
Facebook reklama – tai efektyvus ir sparčiai populiarėjantis įrankis, kuriuo galite sukurti vartotojui jausmą, jog tai yra žinutė jam, kuri susijusi su Facebook vartotojo asmenine patirtimi. Facebook reklama puikiai veikia, kai norime pasiekti išskirtinai tikslinę auditoriją. Tiksliau, Facebook reklama suteikia galimybę rodyti parduodamus produktus ar paslaugas pagal Jūsų vartotojo paveikslą – amžių, lytį, gyvenamąją vietą, pomėgius, elgseną, darbo aplinką ar gyvenimo būdą.
Vaizdo įrašo reklama
Skaidrių reklama
Vaizdinė reklama
Karuselės reklama
Dinaminė reklama
Kontaktų formų reklama
Reklamos pateikimo būdai
Kaina
Facebook Ads reklamos kaina yra labai individuali. Kaina susideda iš kelių faktorių: iškeltų tikslų, klientų auditorijos ir konkurentų kiekių. Taigi, kainos nustatymo etape didelę dalį sąlygų diktuoja veiksniai, kuriuos iš pradžių reikia išanalizuoti ir tik tada bus galima numatyti kainą. Svarbu suprasti, kad skelbimo kaina gali kisti kiekvieną mėnesį ar sezoną, o nuo Jūsų konkurentų veiklos priklauso, ar skelbimas kainuos 0,01 € ar 3,50 €.
Kaip atrodo Facebook Ads paleidimas?
Auditorijos parinkimas – yra du pagrindiniai auditorijos tipai – šalta auditorija ir šilta auditorija. Šalta auditorija yra klientai kurie apie jūsų prekės ženklą nieko nežino. Iš pradžių yra parenkama šaltoji auditorija tam, kad įgyti šiltą auditoriją. Šiltoji auditorija yra žmonės, kurie jau parodė susidomėjimą jūsų prekės ženklu. Po kurio laiko yra sukuriamas antras reklamos tipas (remarketing/retargeting), kai prie reklamos priskiriama šiltoji auditorija. Parinkus šį auditorijos tipą, reklama tampa pigesnė ir efektyvesnė.
Teksto ir vizualo kūrimas – reklamos specialistas įsigilina į jūsų prekės ženklą, konkurentus ir auditoriją. Išanalizavęs prekės ženklo pranašumus ir auditoriją, sukuria tekstą ir vizualinę reklamos dalį.
Facebook pixelio įdiegimas – Facebook pixelis yra įrankis leidžiantis stebėti klientų veiksmus interneto svetainėje. Įjungus pixelį galima stebėti konversijas kurias atneša Facebook reklamos, pvz. prekės nusipirkimą, kurį įvykdė klientas atėjęs per Facebook reklamą.
Biudžeto planavimas – suplanavęs reklamą, specialistas suderina su klientu optimaliausią biudžetą, kurį reiktų skirti reklamai.
Nauda kuria suteikia Facebook Ads
Auditorijos planavimas
Tikslinės auditorijos nustatymas – Facebook jums leidžia pasirinkti tikslinę auditoriją, kuriai bus prieinama reklamos informacija pagal amžių, lytį ir netgi gyvenamą vietą miesto tikslumu. Taip pat socialinis tinklas atrenka vartotojus pagal jų įpročius, taip išfiltruodamas tinkamiausią auditoriją reklamai pasiekti.
Tikslų planavimas
Siekių planavimas arba konversija – reklamą galima planuoti pagal tai, kokius rezultatus siekiama gauti. Daugiau potiencialių klientų? Daugiau patiktukų? O gal tiesiog norite, kad daugiau žmonių pamatytų jūsų puslapį? Nusistatykite tikslus ir gaukite rezultatus.
Biudžeto planavimas
Biudžeto ir laiko planavimas – Facebook suteikia sąlygas jums planuoti savo biudžetą, kad niekada neišleistumėt per daug. Nurodžius savo biudžetą per dieną, tiesiogiai įtakojama, kiek vartojų pasieks reklama. Reklamos laiko planavimas leidžia ją rodyti nustatytą terminą arba paleisti ją neribotam laikui.
Būdai Facebook Ads reklamai pateikti
- Vaizdo įrašų reklama – vaizdo įrašų reklama gali lengvai pritraukti vartotojo dėmesį, tačiau ji turėtų būti trumpa, aiški ir įtraukianti, kad sudomintų vartotoją.
- Skaidrių reklama – paprastas būdas sukurti trumpus vaizdo įrašo skelbimus iš nejudančių nuotraukų, teksto ar turimų vaizdo įrašų rinkinio. Šis formatas traukia dėmesį ir yra greitai įkraunamas net turint lėtą interneto ryšį.
- Vaizdinė reklama – tai yra dažniausiai sutinkamas reklamos variantas. Skelbimas su viena nuotrauka ar paveikslėliu.
- Karuselės reklama – šis reklamos tipas dažniausiai naudojamas norint pristatyti produktus ar paslaugas. Šiuo būdų galima įkelti iki 10 nuotraukų su aprašymais ir antraštėmis.
- Dinaminė reklama -Facebook dinaminiai produktų skelbimai yra panašūs į daugumą kitų dinaminių skelbimų. Jie automatiškai reklamuoja produktus žmonėms, kurie susidomėjo jūsų svetaine. Vieną kartą įkeliate savo produktų katalogą ir nustatote kampaniją, o ji ir toliau randa tinkamų žmonių tinkamam produktui tol, kol norite.
- Kontaktų formų reklama – kontaktų formos būdas skirtas norint surinkti kuo daugiau potencialių klientų. Sukuriate kontaktų formą, kurią vartotojai gali užpildyti.
Taip pat skaitykite apie Google Ads