UNDERstyle darbai
Understyle.shop
Understyle.shop

Apie projekta
Klientas kreipėsi su prašymu pagerinti organinės paieškos rezultatus. Nuo svetainės įkūrimo SEO buvo visiškai netvarkytas.
Tinklapis susideda iš dviejų dalių: Paslaugos + e. parduotuvė
Reikėjo paruošti planą, kaip pagerinti abiejų dalių rezultatus.
Taip pat klientas pageidavo paleisti ir reklamos kampanija.
Darbų eiga
Pradėjome nuo svetainės perdarymo, kad užtikrinti geresnę vartojo patirtį. Sutvarkėme UX/UI.
Paskui perėjome prie SEO
- Atliktas auditas
- Sutvarkyta nuorodų struktūra
- Supildyti meta duomenys
- Produktų bei kategorijų aprašymai
- Turinys optimizuotas pagal raktažodžius
Sekantis žingsnis buvo raktažodžiū paieška. Atlikome raktažodžių tyrimą, susidėliojome strategiją nuo kurių raktažodžių pradėti, kad būtų greičiausiai pasiektas rezultatas, kuris atneš daugiausiai naudos. Nuskinti žemai kabantys vaisiai.
Išskaidėme turinį į atskiras dalis, kad vartotojui būtų aiškiau ir lengviau naviguoti po svetainę.
Sukūrėme BLOG skiltį, kad būtų lengviau pasiekti rezultatus ties tam tikrais raktažodžiais ir pateikėme naudingų straipsnių.
Rezultatai
Reklamos strategija
Reklamos strategija išskyrėm į dvi dalis.
- Paslaugos: Paslaugoms paruošėme Google Ads (SEM) strategija. Kadangi paslaugos turėjo pritraukti tikslinę auditorija, atlikome raktažodžių paiešką ir paleidome Google Ads paieškos kampaniją paslaugoms.
- Produktai: Prekinis ženklas dar nėra labai žinomas, todėl turėjome pritraukti šaltą auditoriją ir ją apšildyti. Paleidome Facebook Ads kampanijas. Jas išskaidėm į kelias dalis:
- Šalta auditorija. Atsirinkome reikiama auditoriją ir pradėjome rodyti jai reklamą.
- Retargetingas svetainės lankytojams. Paleidome pakartotinę reklamą visiems svetainės lankytojams
- Apleistas krepšelis. Lankytojams kurie įsidėjo į krepšelį tačiau nepirko, paleidome reklamą su geresniu pasiūlymu.
Rezultatai
- Išaugo paslaugų užsakymų skaičius
- ROAS siekė 5 eur